dijous, 29 de gener del 2015
Vam fer cagar el Tió
A final del 1r Trimestre vam fer cagar el Tió.
Ens ho vam passar molt bé i ens va cagar moltes coses.
Activitats realitzades al 1r Trimestre
Els infants de P5 hem realitzat moltes activitats el primer trimestre.
Aqui teniu una petita mostra de quan hem anat a Can Coll, a la Biblioteca i al Mercat de Sant Ildefons per fer el tasteig dels fruits de la tardor.
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)