dijous, 29 de gener del 2015

Vam fer cagar el Tió

A final del 1r Trimestre vam fer cagar el Tió.
Ens ho vam passar molt bé i ens va cagar moltes coses.

Activitats realitzades al 1r Trimestre

Els infants de P5 hem realitzat moltes activitats el primer trimestre.

Aqui teniu una petita mostra de quan hem anat a Can Coll, a la Biblioteca i al Mercat de Sant Ildefons per fer el tasteig dels fruits de la tardor.