dilluns, 13 de juny del 2016

Teatre dels nens i nenes de 6è

Els nens i nenes de 6è van representar l'obra de teatre "Els músics de Bremen" pels nens i nenes d'educació infantil. S'ho van passar molt bé i van gaudir d'una bona estona veien als seus companys/es representant l'obra.


dimecres, 1 de juny del 2016

Fem esquitxos com Joan Miró

Els nens i nenes de P4 hem estat pintant fent servir la tècnica dels esquitxos tal i com feia Joan Miró. Ens ho hem passat molt bé i ens hem divertit molt, tot i que ens hem embrutat una mica!