Els nens i nenes de la classe de les MARIETES hem anat a la LUDOTECA.
Hi havia moltes joguines i disfresses. Ens ho hem passat d'allò més bé !!!!
dijous, 28 de maig del 2015
La classe de les marietes hem anat a la LUDOTECA
dijous, 14 de maig del 2015
P5 visita el Parc Güell
Els infants de P5 també vam visitar el Parc Güell i ens ho vam passar pipa !!!!!
dilluns, 4 de maig del 2015
Educació Infantil se'n va al Castell de Cornellà
Com altes anys, els infants d'Educació Infantil hem anat a veure la "LLegenda de Sant Jordi"
MÚSICA A L'ESCOLA
L'escola participa en el projecte de l'Ajuntament de Cornellà de Música a l'escola.
Aquest any, a P3 ens han ensenyat els instruments de vent i especialment la TUBA.
P3 Va a la biblioteca
Hem visitat la biblioteca Sant Ildefons, que tenim al costat i que també fan activitats per nosaltres fora d'horari escolar.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)