dijous, 28 de maig del 2015

La classe de les marietes hem anat a la LUDOTECA

Els nens i nenes de la classe de les MARIETES hem anat a la LUDOTECA.
Hi havia moltes joguines i disfresses. Ens ho hem passat d'allò més bé !!!!


dijous, 14 de maig del 2015

P5 visita el Parc Güell

Els infants de P5 també vam visitar el Parc Güell i ens ho vam passar pipa !!!!!


dilluns, 4 de maig del 2015

Educació Infantil se'n va al Castell de Cornellà

Com altes anys, els infants d'Educació Infantil hem anat a veure la "LLegenda de Sant Jordi"

MÚSICA A L'ESCOLA

L'escola participa en el projecte de l'Ajuntament de Cornellà de Música a l'escola. Aquest any, a P3 ens han ensenyat els instruments de vent i especialment la TUBA.

P3 Va a la biblioteca

Hem visitat la biblioteca Sant Ildefons, que tenim al costat i que també fan activitats per nosaltres fora d'horari escolar.