dijous, 17 de novembre del 2016
Anem a la Biblioteca!!
La classe de les Balenes hem anat a la biblioteca, hem après moltes coses i també ens han explicat un conte. Ho hem passat molt bé!
dimecres, 16 de novembre del 2016
Sortida de P4 al ZOO de Barcelona
Les Abelles i les Papallones hem anat al zoo, hem vist molts animals i ho hem passat molt bé, ha sigut un dia molt divertit!!
Fem de Pintors!!
Els pollets fem de pintors!!
dimarts, 15 de novembre del 2016
Sortida biblioteca P5B Els Pops
Avui hem anat a la biblioteca municipal de Sant Ildefons.
Hem après les normes, hem mirat llibres i hem sentit un conte que ens ha explicat la Vanessa.
Hem gaudit força i ens ho hem passat d'allò més bé!
diumenge, 6 de novembre del 2016
Tastet de fruites de tardor
Els nens i nenes del cicle infantil han fet un tastet de fruits i fruites de la tardor. Ens ho hem passat molt bé!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)