dijous, 17 de novembre del 2016

Anem a la Biblioteca!!

La classe de les Balenes hem anat a la biblioteca, hem après moltes coses i també ens han explicat un conte. Ho hem passat molt bé!

dimecres, 16 de novembre del 2016

Sortida de P4 al ZOO de Barcelona

Les Abelles i les Papallones hem anat al zoo, hem vist molts animals i ho hem passat molt bé, ha sigut un dia molt divertit!!

Fem de Pintors!!

Els pollets fem de pintors!!

dimarts, 15 de novembre del 2016

Sortida biblioteca P5B Els Pops


Avui hem anat a la biblioteca municipal de Sant Ildefons.
Hem après les normes, hem mirat llibres i hem sentit un conte que ens ha explicat la Vanessa.
Hem gaudit força i ens ho hem passat d'allò més bé!

diumenge, 6 de novembre del 2016

Tastet de fruites de tardor

Els nens i nenes del cicle infantil han fet un tastet de fruits i fruites de la tardor. Ens ho hem passat molt bé!