dijous, 17 de novembre del 2016
Anem a la Biblioteca!!
La classe de les Balenes hem anat a la biblioteca, hem après moltes coses i també ens han explicat un conte. Ho hem passat molt bé!
dimecres, 16 de novembre del 2016
Sortida de P4 al ZOO de Barcelona
Les Abelles i les Papallones hem anat al zoo, hem vist molts animals i ho hem passat molt bé, ha sigut un dia molt divertit!!
Fem de Pintors!!
Els pollets fem de pintors!!
dimarts, 15 de novembre del 2016
Sortida biblioteca P5B Els Pops
Avui hem anat a la biblioteca municipal de Sant Ildefons.
Hem après les normes, hem mirat llibres i hem sentit un conte que ens ha explicat la Vanessa.
Hem gaudit força i ens ho hem passat d'allò més bé!
diumenge, 6 de novembre del 2016
Tastet de fruites de tardor
Els nens i nenes del cicle infantil han fet un tastet de fruits i fruites de la tardor. Ens ho hem passat molt bé!
dilluns, 13 de juny del 2016
Teatre dels nens i nenes de 6è
Els nens i nenes de 6è van representar l'obra de teatre "Els músics de Bremen" pels nens i nenes d'educació infantil. S'ho van passar molt bé i van gaudir d'una bona estona veien als seus companys/es representant l'obra.
dimecres, 1 de juny del 2016
Fem esquitxos com Joan Miró
Els nens i nenes de P4 hem estat pintant fent servir la tècnica dels esquitxos tal i com feia Joan Miró. Ens ho hem passat molt bé i ens hem divertit molt, tot i que ens hem embrutat una mica!
dijous, 26 de maig del 2016
Teatre a l'escola
Aquesta setmana hem pogut gaudir a l'escola d'un teatre de contes. Ens han explicat un munt de contes molt divertits. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit escoltant els contes!!!
dijous, 12 de maig del 2016
Maletes Viatgeres
Els nens i nenes han gaudit de les maletes viatgeres. Han entrat en el món de la lectura i de les il·lustracions de mà de diferents autors i autores. Tenim tot el mes de maig per poder visualitzar les fantàstiques històries que hi ha en els contes.
dimecres, 11 de maig del 2016
Els nens i nenes de la classe de les balenes també van anar d’excursió a la ludoteca del barri. S’ho van passar molt bé jugant a metges i metgesses, cuiners i cuineres, botiguers i botigueres,... Van passar un matí molt entretingut i divertit!
Els més petits de l’escola van anar d’excursió a la granja a “Can pi de la serra”. S’ho van passar d’allò més bé. A més de veure animals: gallines, pollets, vaques, oques,... van poder donar un tomb pujats al burro i també van poder fer compota de poma. Estava per llepar-se els dits! Quin dia més divertit!!!
dijous, 5 de maig del 2016
dijous, 28 d’abril del 2016
dimecres, 20 d’abril del 2016
El passat divendres els nens i nenes de P4B vam anar d’excursió a la ludoteca del barri. Va ser molt divertit. Vam jugar a ser prínceps i princeses, mecànics, metges i metgesses,.. Desprès com ens va sobra una mica de temps, vam estar jugant al parc que hi ha al davant de la ludoteca i ens ho vam passar molt bé!
dimarts, 12 d’abril del 2016
divendres, 8 d’abril del 2016
dijous, 31 de març del 2016
Els nens i nenes d’Educació infantil l’últim dia del segon trimestre vam celebrar la mona a l’escola. Durant el mati la vam preparar: vam posar melmelada, xocolata i a sobre vam posar uns ous i uns conillets de pasqua. Ens ho vam passar molt bé. A la tarda ens la vam menjar. Estava per llepar-se els dits!
dijous, 10 de març del 2016
AQUEST DIMARTS ELS NENS I NENES DE P3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A “CAN PI CIRC”. HEM APRÈS MOLTES COSES XULES: A FER EQUILIBRIS, MALABARS,.. HA SIGUT MOLT DIVERTIT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!
dijous, 3 de març del 2016
Els nens i nenes de Parvulari aquest segon trimestre hem fet el taller “Menjar bé és divertit”. Els més menuts han preparat un esmorzar saludable: torrades amb melmelada, fruita, suc de taronja,… Els nens i nenes de P4 i P5 han parlat sobre la importància de l’esmorzar saludable i desprès han fet murals sobre el tema.
Durant el primer i el segon trimestre els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió a la biblioteca Sant Ildefons. Ens ho vam passar molt bé. Vam mirar contes, la bibliotecària ens va explicar les normes de la biblioteca i per acabar ens va explicar un conte.
dijous, 25 de febrer del 2016
dijous, 18 de febrer del 2016
Els reis mags vam venir al parvulari i ens van deixar molts regals. Quina il·lusió!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)