dimarts, 22 de desembre del 2015
Avui hem cagat el Tió a Educació Infantil!!!
Ens ha cagat molts regals i també xuxes!!!
dilluns, 21 de desembre del 2015
Els nens i nenes d'Educació Infantil us desitgem Bon Nadal !
Ens ha visitat la Fada Ondina i el seu ajudant!!! Ens ha explicat on podem trobar al Mag Maginet. Ens ho hem passat molt bé!!!
Ha arribat el Tió a Educació Infantil! Que contents que estem! Ara li hem de donar menjar perquè ens cagui moltes coses!!!!
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)