dimarts, 22 de desembre del 2015

Avui hem cagat el Tió a Educació Infantil!!!
Ens ha cagat molts regals i també xuxes!!!

dilluns, 21 de desembre del 2015

Els nens i nenes d'Educació Infantil us desitgem Bon Nadal !
Ens ha visitat la Fada Ondina i el seu ajudant!!! Ens ha explicat on podem trobar al Mag Maginet. Ens ho hem passat molt bé!!!
Ha arribat el Tió a Educació Infantil! Que contents que estem! Ara li hem de donar  menjar perquè ens cagui moltes coses!!!!