Els nens i nenes de P4 hem anat d’excursió a Can pi circ. Hem après moltes coses divertides: A fer equilibris, malabars, a fer tombarelles... Ens hem divertit molt i ens ho hem passat molt bé!
dijous, 18 de febrer del 2016
Els reis mags vam venir al parvulari i ens van deixar molts regals. Quina il·lusió!!!