Ens ha cagat molts regals i també xuxes!!!
dimarts, 22 de desembre del 2015
dilluns, 21 de desembre del 2015
dijous, 19 de novembre del 2015
Tastet fruits i fruites de Tardor
Els nens i nenes d'Educació infantil hem tastat tota mena de fruits i fruites de tardor: pera, poma, magrana, boniato, nous, atmelles,... Estava tot bonissim!!!
Música a l'escola
Tots els nens i nenes d'educació infantil hem vist com es pot fer música amb fruits i fruites de la tardor. Ha estat molt divertit i hem gaudit molt!
dimarts, 30 de juny del 2015
Visita dels infants de l'escola bressol Mag Maginet
Hem acabat el curs amb la visita dels nostres veins i veïnes: els infants de l'escola bressol Mag Maginet.
Hem compartit aula i joguines. I mireu que bé ens ho hem passat !!!!!
Visitem la Granja Pi de la Serra
Hem començat el mes de juny anant a la granja Pi de la Serra, on hem vist molts animals.
dijous, 28 de maig del 2015
La classe de les marietes hem anat a la LUDOTECA
Els nens i nenes de la classe de les MARIETES hem anat a la LUDOTECA.
Hi havia moltes joguines i disfresses. Ens ho hem passat d'allò més bé !!!!
Hi havia moltes joguines i disfresses. Ens ho hem passat d'allò més bé !!!!
dijous, 14 de maig del 2015
P5 visita el Parc Güell
Els infants de P5 també vam visitar el Parc Güell i ens ho vam passar pipa !!!!!
dilluns, 4 de maig del 2015
Educació Infantil se'n va al Castell de Cornellà
Com altes anys, els infants d'Educació Infantil hem anat a veure la "LLegenda de Sant Jordi"
MÚSICA A L'ESCOLA
L'escola participa en el projecte de l'Ajuntament de Cornellà de Música a l'escola.
Aquest any, a P3 ens han ensenyat els instruments de vent i especialment la TUBA.
P3 Va a la biblioteca
Hem visitat la biblioteca Sant Ildefons, que tenim al costat i que també fan activitats per nosaltres fora d'horari escolar.
dilluns, 23 de març del 2015
P4 també va al Parc Güell
Els infants de P3 van anar al Parc Güell i van explicar coses tan maques que nosaltres també vam voler descobrir-les.
Mireu, mireu que bé ens ho vam passar !!!!!
Els infants de P3 vam trobar el Drac Gaudell
Després de treballar l'obra de Gaudí a l'escola, P3 va anar al Parc Güell.
Vam veure moltes coses, però especialment buscàvem el Drac Gaudell... i el vam trobar !!!!!
dilluns, 16 de març del 2015
Taller Petites Mascotes
Els infants d'Educació Infantil hem rebut unes visites molt animades: els animals del taller de les petites mascotes.
Han vingut una cobaia, un llangardaix, una tortuga, una serp, una tòrtola i una granota.
A la tòrtora fins i tot l'hem pogut observar l'oïde.
I la granota s'ha enfilat per les parets !!!!!!
Veieu, veieu ....
Han vingut una cobaia, un llangardaix, una tortuga, una serp, una tòrtola i una granota.
A la tòrtora fins i tot l'hem pogut observar l'oïde.
I la granota s'ha enfilat per les parets !!!!!!
Veieu, veieu ....
divendres, 13 de març del 2015
Els infants de P5 se'n van a l'Aquari de Barcelona
Taller "Menjar bé és divertit"
Aquest mes, els infants d'Educació Infantil hem recordat com és d'important un bon esmorzar amb el taller "Menjar bé és divertit"
dijous, 29 de gener del 2015
Vam fer cagar el Tió
A final del 1r Trimestre vam fer cagar el Tió.
Ens ho vam passar molt bé i ens va cagar moltes coses.
Ens ho vam passar molt bé i ens va cagar moltes coses.
Activitats realitzades al 1r Trimestre
Els infants de P5 hem realitzat moltes activitats el primer trimestre.
Aqui teniu una petita mostra de quan hem anat a Can Coll, a la Biblioteca i al Mercat de Sant Ildefons per fer el tasteig dels fruits de la tardor.
Aqui teniu una petita mostra de quan hem anat a Can Coll, a la Biblioteca i al Mercat de Sant Ildefons per fer el tasteig dels fruits de la tardor.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)