dimarts, 22 de desembre del 2015

Avui hem cagat el Tió a Educació Infantil!!!
Ens ha cagat molts regals i també xuxes!!!

dilluns, 21 de desembre del 2015

Els nens i nenes d'Educació Infantil us desitgem Bon Nadal !
Ens ha visitat la Fada Ondina i el seu ajudant!!! Ens ha explicat on podem trobar al Mag Maginet. Ens ho hem passat molt bé!!!
Ha arribat el Tió a Educació Infantil! Que contents que estem! Ara li hem de donar  menjar perquè ens cagui moltes coses!!!!

dijous, 19 de novembre del 2015

Tastet fruits i fruites de Tardor

Els nens i nenes d'Educació infantil hem tastat tota mena de fruits i fruites de tardor: pera, poma, magrana, boniato, nous, atmelles,... Estava tot bonissim!!!

Música a l'escola

Tots els nens i nenes d'educació infantil hem vist com es pot fer música amb fruits i fruites de la tardor. Ha estat molt divertit i hem gaudit molt!

dimarts, 30 de juny del 2015

Visita dels infants de l'escola bressol Mag Maginet

Hem acabat el curs amb la visita dels nostres veins i veïnes: els infants de l'escola bressol Mag Maginet. Hem compartit aula i joguines. I mireu que bé ens ho hem passat !!!!!

Visitem la Granja Pi de la Serra

Hem començat el mes de juny anant a la granja Pi de la Serra, on hem vist molts animals.

dijous, 28 de maig del 2015

La classe de les marietes hem anat a la LUDOTECA

Els nens i nenes de la classe de les MARIETES hem anat a la LUDOTECA.
Hi havia moltes joguines i disfresses. Ens ho hem passat d'allò més bé !!!!


dijous, 14 de maig del 2015

P5 visita el Parc Güell

Els infants de P5 també vam visitar el Parc Güell i ens ho vam passar pipa !!!!!


dilluns, 4 de maig del 2015

Educació Infantil se'n va al Castell de Cornellà

Com altes anys, els infants d'Educació Infantil hem anat a veure la "LLegenda de Sant Jordi"

MÚSICA A L'ESCOLA

L'escola participa en el projecte de l'Ajuntament de Cornellà de Música a l'escola. Aquest any, a P3 ens han ensenyat els instruments de vent i especialment la TUBA.

P3 Va a la biblioteca

Hem visitat la biblioteca Sant Ildefons, que tenim al costat i que també fan activitats per nosaltres fora d'horari escolar.

dilluns, 23 de març del 2015

P4 també va al Parc Güell

Els infants de P3 van anar al Parc Güell i van explicar coses tan maques que nosaltres també vam voler descobrir-les. Mireu, mireu que bé ens ho vam passar !!!!!

Els infants de P3 vam trobar el Drac Gaudell

Després de treballar l'obra de Gaudí a l'escola, P3 va anar al Parc Güell. Vam veure moltes coses, però especialment buscàvem el Drac Gaudell... i el vam trobar !!!!!


dilluns, 16 de març del 2015

Taller Petites Mascotes

Els infants d'Educació Infantil hem rebut unes visites molt animades: els animals del taller de les petites mascotes.
Han vingut una cobaia, un llangardaix, una tortuga, una serp, una tòrtola i una granota.
A la tòrtora fins i tot l'hem pogut observar l'oïde.
I la granota s'ha enfilat per les parets !!!!!!
Veieu, veieu ....


divendres, 13 de març del 2015

Els infants de P5 se'n van a l'Aquari de Barcelona

Taller "Menjar bé és divertit"

Aquest mes, els infants d'Educació Infantil hem recordat com és d'important un bon esmorzar amb el taller "Menjar bé és divertit"

dijous, 29 de gener del 2015

Vam fer cagar el Tió

A final del 1r Trimestre vam fer cagar el Tió.
Ens ho vam passar molt bé i ens va cagar moltes coses.

Activitats realitzades al 1r Trimestre

Els infants de P5 hem realitzat moltes activitats el primer trimestre.

Aqui teniu una petita mostra de quan hem anat a Can Coll, a la Biblioteca i al Mercat de Sant Ildefons per fer el tasteig dels fruits de la tardor.