dilluns, 23 de març del 2015

P4 també va al Parc Güell

Els infants de P3 van anar al Parc Güell i van explicar coses tan maques que nosaltres també vam voler descobrir-les. Mireu, mireu que bé ens ho vam passar !!!!!

Els infants de P3 vam trobar el Drac Gaudell

Després de treballar l'obra de Gaudí a l'escola, P3 va anar al Parc Güell. Vam veure moltes coses, però especialment buscàvem el Drac Gaudell... i el vam trobar !!!!!


dilluns, 16 de març del 2015

Taller Petites Mascotes

Els infants d'Educació Infantil hem rebut unes visites molt animades: els animals del taller de les petites mascotes.
Han vingut una cobaia, un llangardaix, una tortuga, una serp, una tòrtola i una granota.
A la tòrtora fins i tot l'hem pogut observar l'oïde.
I la granota s'ha enfilat per les parets !!!!!!
Veieu, veieu ....


divendres, 13 de març del 2015

Els infants de P5 se'n van a l'Aquari de Barcelona

Taller "Menjar bé és divertit"

Aquest mes, els infants d'Educació Infantil hem recordat com és d'important un bon esmorzar amb el taller "Menjar bé és divertit"