Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dijous, 29 de gener del 2015

Vam fer cagar el Tió

A final del 1r Trimestre vam fer cagar el Tió.
Ens ho vam passar molt bé i ens va cagar moltes coses.

Publicat per Miranda a 5:05
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3, Fotos P-4, Fotos P-5
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (5)
    • ►  de març (5)
    • ▼  de gener (2)
      • Vam fer cagar el Tió
      • Activitats realitzades al 1r Trimestre
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.