Aquesta setmana hem pogut gaudir a l'escola d'un teatre de contes. Ens han explicat un munt de contes molt divertits. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit escoltant els contes!!!
dijous, 26 de maig del 2016
dijous, 12 de maig del 2016
Maletes Viatgeres
Els nens i nenes han gaudit de les maletes viatgeres. Han entrat en el món de la lectura i de les il·lustracions de mà de diferents autors i autores. Tenim tot el mes de maig per poder visualitzar les fantàstiques històries que hi ha en els contes.
dimecres, 11 de maig del 2016
Els nens i nenes de la classe de les balenes també van anar d’excursió a la ludoteca del barri. S’ho van passar molt bé jugant a metges i metgesses, cuiners i cuineres, botiguers i botigueres,... Van passar un matí molt entretingut i divertit!
Els més petits de l’escola van anar d’excursió a la granja a “Can pi de la serra”. S’ho van passar d’allò més bé. A més de veure animals: gallines, pollets, vaques, oques,... van poder donar un tomb pujats al burro i també van poder fer compota de poma. Estava per llepar-se els dits! Quin dia més divertit!!!
dijous, 5 de maig del 2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)