dijous, 31 de març del 2016
Els nens i nenes d’Educació infantil l’últim dia del segon trimestre vam celebrar la mona a l’escola. Durant el mati la vam preparar: vam posar melmelada, xocolata i a sobre vam posar uns ous i uns conillets de pasqua. Ens ho vam passar molt bé. A la tarda ens la vam menjar. Estava per llepar-se els dits!
dijous, 10 de març del 2016
AQUEST DIMARTS ELS NENS I NENES DE P3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A “CAN PI CIRC”. HEM APRÈS MOLTES COSES XULES: A FER EQUILIBRIS, MALABARS,.. HA SIGUT MOLT DIVERTIT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!
dijous, 3 de març del 2016
Els nens i nenes de Parvulari aquest segon trimestre hem fet el taller “Menjar bé és divertit”. Els més menuts han preparat un esmorzar saludable: torrades amb melmelada, fruita, suc de taronja,… Els nens i nenes de P4 i P5 han parlat sobre la importància de l’esmorzar saludable i desprès han fet murals sobre el tema.
Durant el primer i el segon trimestre els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió a la biblioteca Sant Ildefons. Ens ho vam passar molt bé. Vam mirar contes, la bibliotecària ens va explicar les normes de la biblioteca i per acabar ens va explicar un conte.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)