dijous, 31 de març del 2016

Els nens i nenes d’Educació infantil l’últim dia del segon trimestre vam celebrar la mona a l’escola. Durant el mati la vam preparar: vam posar melmelada, xocolata i a sobre vam posar uns ous i uns conillets de pasqua. Ens ho vam passar molt bé. A la tarda ens la vam menjar. Estava per llepar-se els dits!

dijous, 10 de març del 2016

AQUEST DIMARTS ELS NENS I NENES DE P3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A “CAN PI CIRC”. HEM APRÈS MOLTES COSES XULES: A FER EQUILIBRIS, MALABARS,.. HA SIGUT MOLT DIVERTIT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!
AQUEST DILLUNS I DIMARTS HAN VINGUT A L’ESCOLA A FER-NOS UN TALLER “PETITES MASCOTES”. HEM POGUT VEURE I TOCAR MOLTS ANIMALS: SERP, COBAIA, ERIÇO, TORTUGA,... ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I HEM APRÈS MOLTES COSES SOBRE AQUESTS ANIMALONS!

dijous, 3 de març del 2016

Els nens i nenes de P5 hem anat d’excursió a Can pi circ. Ens ho hem passat molt bé: hem fet malabars amb aros, pilotes,… Ha sigut molt divertit!
A finals del primer trimestre van venir a l’escola a fer un taller emocional “La festa de la granja”.Els nens i nenes d'Educació Infantil ens ho vam passar molt bé i fins i tot vam ballar!!!
Els nens i nenes de Parvulari aquest segon trimestre hem fet el taller “Menjar bé és divertit”. Els més menuts han preparat un esmorzar saludable: torrades amb melmelada, fruita, suc de taronja,… Els nens i nenes de P4 i P5 han parlat sobre la importància de l’esmorzar saludable i desprès han fet murals sobre el tema.
Durant el primer i el segon trimestre els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió a la biblioteca Sant Ildefons. Ens ho vam passar molt bé. Vam mirar contes, la bibliotecària ens va explicar les normes de la biblioteca i per acabar ens va explicar un conte.