dijous, 28 d’abril del 2016

Els nens i nenes de P3B han anat d’excursió a la ludoteca “el dau”. Que bé s’ho han passat jugant amb les disfresses, els cotxes, les nines,... hi havia un munt de joguines. Ha sigut un matí moltdivertit!!

dimecres, 20 d’abril del 2016

El passat divendres els nens i nenes de P4B vam anar d’excursió a la ludoteca del barri. Va ser molt divertit. Vam jugar a ser prínceps i princeses, mecànics, metges i metgesses,.. Desprès com ens va sobra una mica de temps, vam estar jugant al parc que hi ha al davant de la ludoteca i ens ho vam passar molt bé!

dimarts, 12 d’abril del 2016

Els nens i nenes de P3A han anat d’excursió a la ludoteca del barri. Allà s’ho han passat molt bé! Han jugat a botiguers/eres, cuiners/eres, mecànics, amb les nines i els cotxets,... Ha sigut un matí molt divertit!

divendres, 8 d’abril del 2016

Els nens i nenes de P4 ahir vam anar d’excursió al Jardí Botànic. Vam aprendre moltes coses relacionades amb les plantes i les flors i ens ho vam passar molt bé!