dijous, 28 d’abril del 2016
dimecres, 20 d’abril del 2016
El passat divendres els nens i nenes de P4B vam anar d’excursió a la ludoteca del barri. Va ser molt divertit. Vam jugar a ser prínceps i princeses, mecànics, metges i metgesses,.. Desprès com ens va sobra una mica de temps, vam estar jugant al parc que hi ha al davant de la ludoteca i ens ho vam passar molt bé!
dimarts, 12 d’abril del 2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)