Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dimarts, 30 de juny del 2015

Visita dels infants de l'escola bressol Mag Maginet

Hem acabat el curs amb la visita dels nostres veins i veïnes: els infants de l'escola bressol Mag Maginet. Hem compartit aula i joguines. I mireu que bé ens ho hem passat !!!!!
Publicat per Miranda a 3:47
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3

Visitem la Granja Pi de la Serra

Hem començat el mes de juny anant a la granja Pi de la Serra, on hem vist molts animals.
Publicat per Miranda a 3:45
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ▼  de juny (2)
      • Visita dels infants de l'escola bressol Mag Maginet
      • Visitem la Granja Pi de la Serra
    • ►  de maig (5)
    • ►  de març (5)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.