Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dimarts, 30 de juny del 2015

Visitem la Granja Pi de la Serra

Hem començat el mes de juny anant a la granja Pi de la Serra, on hem vist molts animals.
Publicat per Miranda a 3:45
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ▼  de juny (2)
      • Visita dels infants de l'escola bressol Mag Maginet
      • Visitem la Granja Pi de la Serra
    • ►  de maig (5)
    • ►  de març (5)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.