dimarts, 22 de desembre del 2015
Avui hem cagat el Tió a Educació Infantil!!!
Ens ha cagat molts regals i també xuxes!!!
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.