Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

divendres, 13 de març del 2015

Taller "Menjar bé és divertit"

Aquest mes, els infants d'Educació Infantil hem recordat com és d'important un bon esmorzar amb el taller "Menjar bé és divertit"

Publicat per Miranda a 5:12
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3, Fotos P-4, Fotos P-5
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (5)
    • ▼  de març (5)
      • P4 també va al Parc Güell
      • Els infants de P3 vam trobar el Drac Gaudell
      • Taller Petites Mascotes
      • Els infants de P5 se'n van a l'Aquari de Barcelona
      • Taller "Menjar bé és divertit"
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.