divendres, 13 de març del 2015
Taller "Menjar bé és divertit"
Aquest mes, els infants d'Educació Infantil hem recordat com és d'important un bon esmorzar amb el taller "Menjar bé és divertit"
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici