dijous, 28 de maig del 2015
La classe de les marietes hem anat a la LUDOTECA
Els nens i nenes de la classe de les MARIETES hem anat a la LUDOTECA.
Hi havia moltes joguines i disfresses. Ens ho hem passat d'allò més bé !!!!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici