dijous, 19 de novembre del 2015
Música a l'escola
Tots els nens i nenes d'educació infantil hem vist com es pot fer música amb fruits i fruites de la tardor. Ha estat molt divertit i hem gaudit molt!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada