dijous, 19 de novembre del 2015

Música a l'escola

Tots els nens i nenes d'educació infantil hem vist com es pot fer música amb fruits i fruites de la tardor. Ha estat molt divertit i hem gaudit molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada