Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dijous, 19 de novembre del 2015

Tastet fruits i fruites de Tardor

Els nens i nenes d'Educació infantil hem tastat tota mena de fruits i fruites de tardor: pera, poma, magrana, boniato, nous, atmelles,... Estava tot bonissim!!!

Publicat per Miranda a 5:01
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3, Fotos P-4, Fotos P-5
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ▼  de novembre (2)
      • Tastet fruits i fruites de Tardor
      • Música a l'escola
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (5)
    • ►  de març (5)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.