dijous, 18 de febrer del 2016
Els reis mags vam venir al parvulari i ens van deixar molts regals. Quina il·lusió!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada