Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dijous, 25 de febrer del 2016

Els nens i nenes de P4 hem anat d’excursió a Can pi circ. Hem après moltes coses divertides: A fer equilibris, malabars, a fer tombarelles... Ens hem divertit molt i ens ho hem passat molt bé!
Publicat per Miranda a 4:11
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-4
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ▼  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ▼  de febrer (2)
      • Els nens i nenes de P4 hem anat d’excursió a Can p...
      • Els reis mags vam venir al parvulari i ens van dei...
  • ►  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (5)
    • ►  de març (5)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.