dijous, 25 de febrer del 2016
Els nens i nenes de P4 hem anat d’excursió a Can pi circ. Hem après moltes coses divertides: A fer equilibris, malabars, a fer tombarelles... Ens hem divertit molt i ens ho hem passat molt bé!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici