dimecres, 1 de juny del 2016
Fem esquitxos com Joan Miró
Els nens i nenes de P4 hem estat pintant fent servir la tècnica dels esquitxos tal i com feia Joan Miró. Ens ho hem passat molt bé i ens hem divertit molt, tot i que ens hem embrutat una mica!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici