dilluns, 13 de juny del 2016

Teatre dels nens i nenes de 6è

Els nens i nenes de 6è van representar l'obra de teatre "Els músics de Bremen" pels nens i nenes d'educació infantil. S'ho van passar molt bé i van gaudir d'una bona estona veien als seus companys/es representant l'obra.