Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dilluns, 4 de maig del 2015

Educació Infantil se'n va al Castell de Cornellà

Com altes anys, els infants d'Educació Infantil hem anat a veure la "LLegenda de Sant Jordi"
Publicat per Miranda a 7:09
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3, Fotos P-4, Fotos P-5
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  de juny (2)
    • ▼  de maig (5)
      • La classe de les marietes hem anat a la LUDOTECA
      • P5 visita el Parc Güell
      • Educació Infantil se'n va al Castell de Cornellà
      • MÚSICA A L'ESCOLA
      • P3 Va a la biblioteca
    • ►  de març (5)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.