dilluns, 4 de maig del 2015
MÚSICA A L'ESCOLA
L'escola participa en el projecte de l'Ajuntament de Cornellà de Música a l'escola. Aquest any, a P3 ens han ensenyat els instruments de vent i especialment la TUBA.
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici