Durant el primer i el segon trimestre els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió a la biblioteca Sant Ildefons. Ens ho vam passar molt bé. Vam mirar contes, la bibliotecària ens va explicar les normes de la biblioteca i per acabar ens va explicar un conte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada