dimarts, 12 d’abril del 2016
Els nens i nenes de P3A han anat d’excursió a la ludoteca del barri. Allà s’ho han passat molt bé! Han jugat a botiguers/eres, cuiners/eres, mecànics, amb les nines i els cotxets,... Ha sigut un matí molt divertit!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici