dijous, 28 d’abril del 2016
Els nens i nenes de P3B han anat d’excursió a la ludoteca “el dau”. Que bé s’ho han passat jugant amb les disfresses, els cotxes, les nines,... hi havia un munt de joguines. Ha sigut un matí moltdivertit!!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici