divendres, 8 d’abril del 2016
Els nens i nenes de P4 ahir vam anar d’excursió al Jardí Botànic. Vam aprendre moltes coses relacionades amb les plantes i les flors i ens ho vam passar molt bé!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici