Els més petits de l’escola van anar d’excursió a la granja a “Can pi de la serra”. S’ho van passar d’allò més bé. A més de veure animals: gallines, pollets, vaques, oques,... van poder donar un tomb pujats al burro i també van poder fer compota de poma. Estava per llepar-se els dits! Quin dia més divertit!!!