dimecres, 11 de maig del 2016
Els nens i nenes de la classe de les balenes també van anar d’excursió a la ludoteca del barri. S’ho van passar molt bé jugant a metges i metgesses, cuiners i cuineres, botiguers i botigueres,... Van passar un matí molt entretingut i divertit!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici