dijous, 26 de maig del 2016
Teatre a l'escola
Aquesta setmana hem pogut gaudir a l'escola d'un teatre de contes. Ens han explicat un munt de contes molt divertits. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit escoltant els contes!!!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici