dilluns, 23 de març del 2015
Els infants de P3 vam trobar el Drac Gaudell
Després de treballar l'obra de Gaudí a l'escola, P3 va anar al Parc Güell. Vam veure moltes coses, però especialment buscàvem el Drac Gaudell... i el vam trobar !!!!!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici