Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

divendres, 13 de març del 2015

Els infants de P5 se'n van a l'Aquari de Barcelona

Publicat per Miranda a 5:14
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-5
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (26)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (5)
    • ▼  de març (5)
      • P4 també va al Parc Güell
      • Els infants de P3 vam trobar el Drac Gaudell
      • Taller Petites Mascotes
      • Els infants de P5 se'n van a l'Aquari de Barcelona
      • Taller "Menjar bé és divertit"
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.