dilluns, 23 de març del 2015
P4 també va al Parc Güell
Els infants de P3 van anar al Parc Güell i van explicar coses tan maques que nosaltres també vam voler descobrir-les. Mireu, mireu que bé ens ho vam passar !!!!!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici