Els nens i nenes d’Educació infantil l’últim dia del segon trimestre vam celebrar la mona a l’escola. Durant el mati la vam preparar: vam posar melmelada, xocolata i a sobre vam posar uns ous i uns conillets de pasqua. Ens ho vam passar molt bé. A la tarda ens la vam menjar. Estava per llepar-se els dits!