Bloc Infantil Escola Torre de la Miranda

dimecres, 16 de novembre del 2016

Fem de Pintors!!

Els pollets fem de pintors!!
Publicat per Miranda a 1:15
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos P-3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

-

-

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ▼  2016 (26)
    • ▼  de novembre (5)
      • Anem a la Biblioteca!!
      • Sortida de P4 al ZOO de Barcelona
      • Fem de Pintors!!
      • Sortida biblioteca P5B Els Pops
      • Tastet de fruites de tardor
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (2)
  • ►  2015 (20)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (5)
    • ►  de març (5)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2014 (3)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.