dimarts, 15 de novembre del 2016
Sortida biblioteca P5B Els Pops
Avui hem anat a la biblioteca municipal de Sant Ildefons.
Hem après les normes, hem mirat llibres i hem sentit un conte que ens ha explicat la Vanessa.
Hem gaudit força i ens ho hem passat d'allò més bé!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada