dimarts, 15 de novembre del 2016

Sortida biblioteca P5B Els Pops


Avui hem anat a la biblioteca municipal de Sant Ildefons.
Hem après les normes, hem mirat llibres i hem sentit un conte que ens ha explicat la Vanessa.
Hem gaudit força i ens ho hem passat d'allò més bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada