dimecres, 16 de novembre del 2016
Sortida de P4 al ZOO de Barcelona
Les Abelles i les Papallones hem anat al zoo, hem vist molts animals i ho hem passat molt bé, ha sigut un dia molt divertit!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada