dimecres, 16 de novembre del 2016

Sortida de P4 al ZOO de Barcelona

Les Abelles i les Papallones hem anat al zoo, hem vist molts animals i ho hem passat molt bé, ha sigut un dia molt divertit!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada