dijous, 17 de novembre del 2016

Anem a la Biblioteca!!

La classe de les Balenes hem anat a la biblioteca, hem après moltes coses i també ens han explicat un conte. Ho hem passat molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada