dijous, 17 de novembre del 2016
Anem a la Biblioteca!!
La classe de les Balenes hem anat a la biblioteca, hem après moltes coses i també ens han explicat un conte. Ho hem passat molt bé!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada