dijous, 3 de març del 2016
A finals del primer trimestre van venir a l’escola a fer un taller emocional “La festa de la granja”.Els nens i nenes d'Educació Infantil ens ho vam passar molt bé i fins i tot vam ballar!!!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici