dijous, 10 de març del 2016
AQUEST DIMARTS ELS NENS I NENES DE P3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A “CAN PI CIRC”. HEM APRÈS MOLTES COSES XULES: A FER EQUILIBRIS, MALABARS,.. HA SIGUT MOLT DIVERTIT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.