dijous, 10 de març del 2016
AQUEST DILLUNS I DIMARTS HAN VINGUT A L’ESCOLA A FER-NOS UN TALLER “PETITES MASCOTES”. HEM POGUT VEURE I TOCAR MOLTS ANIMALS: SERP, COBAIA, ERIÇO, TORTUGA,... ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I HEM APRÈS MOLTES COSES SOBRE AQUESTS ANIMALONS!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici