Els nens i nenes de Parvulari aquest segon trimestre hem fet el taller “Menjar bé és divertit”. Els més menuts han preparat un esmorzar saludable: torrades amb melmelada, fruita, suc de taronja,… Els nens i nenes de P4 i P5 han parlat sobre la importància de l’esmorzar saludable i desprès han fet murals sobre el tema.