dijous, 3 de març del 2016
Els nens i nenes de P5 hem anat d’excursió a Can pi circ. Ens ho hem passat molt bé: hem fet malabars amb aros, pilotes,… Ha sigut molt divertit!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici